NU lasati copii in acest blog:)))

Iunie 1, 2009

iar cei ce suferiti de inima….. luati-vaaaaa…. o ceasca de cafea.
trezita foarte devreme…de o durere cumplita de cap, ma ridic in fund….privesc spre gem si stupoare intunericul a fugit undeva intr-un colt si tremura de frica…..cobor scarile si la compul de jos husbandu meu botona la soliter….se uita la mine si-si scuipa in santiu,ptiu ce e cu tine??? nu pot vorbii…. nu stiu ce am cautat in frigider la ora aceea, cert este ca si laptele a ingetat in sticla….e clar, daca cineva m-ar pune in cucuruz cu siguranta stiuletele ar avorta toate boabele…. iar o data ajunsa in fata oglinzii…………. m-am speriat de aratarea aceea si am fugit la bucatarie… s-a oprit pipilicul si nu mai voia sa iasa
ca sa nu mai zic de emoticoanel;e alea bengoase de care ne-am bucurat cu totii…. au disparut. erau super dar si aici … pun mouse-ul sa dau clik Da si asta cand ma vede tusti pe NU.
DSCF2660
clar..fac concurenta cu muma padurii si jur la un concurs miss( ) as lua priemiu 1 cu tot tamtamu
asa ca am o rezolvare si la asta….

5 Responses to “NU lasati copii in acest blog:)))”

  1. vintagedresser Says:

    HAINE UNICAT RETRO ȘI VINTAGE LA CELE MAI MICI PREȚURI
    ARUNCA O PRIVIRE AICI : http://vintagedresser.wordpress.com

  2. Andrei Says:

    Trebuia sa te vad dezbracata

  3. Felicia Says:

    CE FACI DRAGA MEA?Marguta imi e dor de tine,,,iata ca te gasesc si aici!!!eSTI PLINA DE VIATA SI NE INSIPIRI MULTA VESELIE!AM SA TREC SA BEAU O CAFEA CU TINE PE NETLOG SAU AICI!!TE PUP CU DRAG,FELICIA…

  4. Thinker Says:

    Eeeeh, aici te-ai intrecut pe tine insuti! Sunt sigur ca nu ai facut nici un efort sa fii asa cum esti in poza! NU ? Ce ne semanam ! Doamneeee ! Mor sor-mi-o! :-)))

Lasă un răspuns

