La o cafea

Martie 13, 2009

Doua batranele s-au hotarat sa mearga impreuna in vizita la prietena lor Clementina. Ajunse acolo, au fost primite cu multa bucurie de aceasta si au fost tratate cu o cafeluta. Dupa ce au stat putin de vorba, Clementina le spune:
-Vai, dragele mele, am stat atata de vorba si nu v-am facut nici o cafeluta. Vin acum cu ea!
Si asa, din uitare in uitare, le-a facut vreo 7 cafelute, pana sa plece.
In drum spre casa, una dintre ele ii spune celeilalte:
-Ai vazut ce s-a sclerozat Clementina? Am stat atata timp pe la ea si nu ne-a dat macar o cafeluta!
-Cum, draga, ai fost la ea si nu m-ai chemat si pe mine?

3 Responses to “La o cafea”

  1. Rodica Botan Says:

    Mai ciupercuta…stiu ca tu ai pus-o de gluma…dar la o anumita virsta o astfel de poveste trece de la comedie la tragedie. Era o vorba veche ce mi-o amintesc (hopa…mi-am amintit…!!!) si zicea ca „uiti de la mina pina la gura”. Am ajuns sa cred ca cine a spus-o a avut ceva experienta…

    Si culmea…acuma imi dau seama de ce citeodata seara n-am somn cind eu am baut toata ziua doar o (????) singura ceasca de cafea!!!

  2. Rodica Botan Says:

    ok…si numele l-am uitat…margutza…mi-au trebuit 24 de ore sa realizez si asta…si inca un caramel machiado de la sturbucks…sau doua…sau trei?

  3. margutza Says:

    multam de coment:) iar la cafea sunt prezenta indiferent de ora

Lasă un răspuns

