Un februarie geros.

Februarie 16, 2009

-Maria ! Maria!am sosit
-Bine ca ai venit,nu ma simt bine,am dureri.
In acel an,era un frig de-ti inghetau narile daca ieseai afara insa ea, credea ca i-a sosit sorocul.Nu stia ce sa faca desi era la a doua nastere Sotul ei, cadru militar sosit din aplicatie,(spre norocul ei) da ordin la cativa militari sa inhame caii la caruta si sa puna paie si o patura groasa,pt. a-si duce sotia la spital…….era convins ca v-a fi baiat si abea astepta nasterea micutului.
-Hai ! ce stati puneti mina si faceti treaba repede.
-Sa traiti !de unde luam paie ?
-Cum de unde ma ?de la porci de la mama dracului….hai ! ordinul se executa nu se discuta !
Era tare inchipuit….se credea mare goanga ,desi era un biet plutonier major.
Dar o iubea mult pe sotia lui care era tare frumoasa,avea o piele alba si un par negru ondulat,parca era pictata.El era mai mic de statura si brunet dar avea aere de mare boier.
Bietii soldati alergau dupa el ca niste calelusi,toata ziua erau(doi soldati) la cheremul lui.Au aranjat paiele in caruta,au luat-o pe sotia plutomierului si au mers la spital .
Ajunsi aici ,este consultata si i se spune :
-Draga ! nu e momentul inca,tu mai ai cam 2-3 zile dupa cum se vede,si parerea mea e ca nu are rost sa ramai la noi pt. ca vezi si tu aici nu e ca acasa la tine e si frig, eu iti recomand a te duci acasa.
-Bine, atunci am sa merg acasa si am sa mai astept,dar daca imi vine sorocul?

S-au intors acasa ,unde era fetita de doar 1,8 luni cu bunica ei.Nu prea arata o femeie fericita care v-a avea un al doilea copil,insasotul ei, era fericit si astepta clipa cand se v-a naste baiatul…..era convins de asta si acest lucru il facea sa fie si mai fericit, cu totul ca o vedea pe ea destul de mahnita.

~va continua~

Lasă un răspuns

