Si a fost chfef de chef

Februarie 15, 2009

a fost ziua cand am serbat cei 7 ani(de acas’) a lui Binladenul nostru. stiam nr. de invitati asa ca harnicutza cum sunt m-am apucat inca de vineri, pentru ceea ce a fost platoul celor din grupa mica

iar mai jos a celor din grupa avansata

si dupa ce am terminat,m-am dusulit si io ca tot omul, mi-am dat cu fard peste tot si mi s-a spus ca;s frumosa, am stat si la poza cu sarbatoritul

si au inceput sa vina musafirii cam unul dupa altu, pupaciuni,imbratisari si balabla-uri multe dupa care au intrat in camera unde atractia a fost aricii s-au seervit frumusel, au gustarit din toate si s-au pus pe joaca

s-au plictisit de jocul cu sticla, au scos tot din cutie si fiecare si-a gasit ceva, apoi au trecut la comp.au facut ei cu schimbul dar tot au inceput sa se certe….cine urmeaza,cine deja s-a jucat, imbranceli, tipete….semn ca deja erau cam plictisiti si trebuia adus tortul

s-au aprins lumanarelele de cateva ori ,pen’ca de fiecare data sufla altcineva

in final areusit Antonio ,dupa ce si-a spus dorinta

care dorinta doar el o stie….si nu cred ca nu si-a spusoamne scapa-ma de bataita ca m-am tarat pe genunchi pana am rupt blugii cei noi…cert este ca a scapt de bataitza

s-a impartit sampania,

s-a taiat si tortul
au mai primit ceva energie pt. a continua cu ale lor ,unii dupa tort au plecat…. si am avut si eu putin timp sa stau la taclale in grupa celor avansati unde se discutau probleme serioase
ce a ramas in urma lor ???? asta cam pe la ora 2 din noapte
pe masa ,pe jos, pe sub pat……………………

dincolo la cei mari?????
vreau un butoi de cafea

Lasă un răspuns

